Vad ska det här vara bra för?

Varje gång jag kollar in på en blogg eller läser på Twitter tänker jag: "Det kan jag blogga om!" För att jag känner att jag vill få ut mina tankar och mitt budskap. Men efter ett tag inser jag att jag inte skulle orka blogga om en och samma sak.
 
Fotoblogg har jag redan haft en, för länge sedan som jag efter några år lade ner för att jag inte orkade stå ut med det.
 
Mitt liv tänker jag då rakt inte driva en hel blogg om. Kanske att jag någon gång då och då berättar något som tidigare hänt mig, som jag varit med om. Jag kanske då och då visar några foton men i första hand kommer jag referera till min Flickr-sida. 
 
Mina gamla noveller känns det inte som att jag vill publicera, inte heller har jag tid eller ork till att skriva nya eftersom det tar sin lilla tid med tanke på alla utkast som måste göras för att jag ska bli nöjd.
 
Vad finns kvar? Troligtvis massvis med saker men inte något som känns som en light bulb. Troligtvis någonting jag inte kommit på att det är en fantastisk sak för mig att blogga om.
 
Jag kommer inte vara en sådan ihållig bloggare som uppdaterar varje dag att jag dricker kaffe och tittar på TV. Frågan är vad jag kommer vara för sorts bloggare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

HundraKontrast

Stunder i tid och otid.

RSS 2.0